Hur hinner ni?

Älskade solstråle!
 
Herregudars så lite tid man har över till sådant som bloggande när man börjat jobba heltid igen! Hur hinner alla andra allting? Jag skulle vilja hinna så mycket!
 
Vara ute i skogen för att picknicka och plocka kottar med barnen, laga mustiga köttgrytor, träna, krypa upp i soffan under en filt om tomglo på TV med min käre, ta långa promenader med hundarna och andas frisk höstluft, baka scones på helgmornarna, piffa och puffa här hemma, gå på stan med vänner och shoppa varma stickade koftor MEN, inte ett dugg av detta hinner jag med. Det är knappt så man hinner med det basalaste. Som att duscha eller vattna blommorna...
 
Hur hinner ni allt? Ni måste vara supermänniskor hela bunten!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej.
Tack för din kommentar på min blogg.
Vet du, jag tror inte att så värst många klarar vardagspusslet utan att ständigt känna sig pressade och jagade. I alla fall inte med två heltidsjobb/studier, barn, vänner och intressen.
De som får det att se ut som en lek är nog mest duktiga på att få det att se ut så, bara.. Eller så är de riktikgt duktiga på att prioritera och sortera bort onödigheter i livet..

Önskar dig lycka till. Du har en fin blogg här. :)

2012-09-23 @ 07:20:33
URL: http://frurinblad.pixelworship.be
Postat av: Mamman till L & L

Förstår inte heller hur folk hinner allt!

2012-12-10 @ 10:55:40
URL: http://vimorina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0