En sötnos!

Jag har ingen ork att skriva någon novell i dag utan lägger in en bild på den finaste!



Och så länkar jag till den roligaste Louise av dom alla!

Från hennes blogg:

"Vid nattningen:

Jag: Sov gott Felicia, mamma älskar dig!

Felicia: Sov gott mamma, Felicia älskar mjölk!"

Vet ni, jag skrattar så jag kissar på mig!



Vilka fynd!



Reima vinterkängor, bästa favoritmössan, reima vinterhandskar och reima ullstrumpor.

Sverigepris 1550:- Finlandspris 750:-

Jag älskar Finland (eller åtminstone att fynda där)!

BM-besök och helgjobb!

Here we go again!

HB: 138
Blodsocker: 4,7
Blodtryck: 125/70
Bäbis hjärtljud låg på 140 slag/min

Såhär ser bäbisen ut nu i vecka 20:

I helgen vankas det helgjobb vilket inte känns sådär överdrivet jätteskoj men, på söndag har jag tagit ledigt för att åka på IKEA och inhandla lite till Noels rum och till kontoret som ska göras om en tredje (och förhoppningsvis sista) gång, det blir troligtvis desto roligare!

Ha det gott!

Trött, tröttare, bäbis!



En gammal ultraljudsbild från vecka 12.


Som en del redan vet, en del har spekulerat kring och en del inte hade
någon aning om så väntar vi tillökning!


Den här lilla krabaten har nu i 19 veckor gjort mig tröttare än att ha sprungit ett
helt maraton och såklart gladare än vilken högvinst som helst!
I början av mars förväntas detta underverk titta ut och ni må tro att det är en
förväntansfull storebror som tycker detta är hur spännande som helst.

Självklart har lillebror redan fått lite småsaker b.l.a. en bedårande vindfleeceoverall.



Sköt om er!

RSS 2.0