Ranunkler!

Fina ranunkler jag köpte till kalaset men, finast är ändå dom vita och rosa!

Ja, i dag försöker jag städa undan här hemma innan morgondagens fjällresa.
Jag frågade N vad han ville ha till middag då det bara är vi hemma då pappan
är på galej med jobbet. Jag sa åt han att välja vad han ville, vad som helst!
Han funderade och sa sedan "Jag vill ha nudlar, vita nudlar!
Inte bruna (wokade), bara vita goda nudlar!"

Tycker han det är det godaste som finns vet jag inte riktigt
hur jag ska tolka hans åsikt om nivån på min matlagning i övrigt!
Nä, jag promenerade i väg på affären och skaffade förnödenheter till
en köttfärssås i stället. På vägen hem hookade vi ihop med Lisas Andreas
och sällskapade till dagis. Sedan mellis, städning av hall och nu skulle jag
ha försökt byta gardiner i köket innan jag börjar med middagen men vi
får se om det hinns med eller om det får bli efter fjälls.

Skriv förresten vad det var ni ville ha recept på så fixar jag det!

Sköt om er! ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tar gärna recept på de olika grejerna du hade med på buffén, det såg mycket gott och proffsigt ut. Stundar snart kalas här hemma hos oss, och tänkte försöka mig på någon liknande buffé...

Vi tar även gärna recept på tårtan med fingerkex runtom och bilar uppepå, den såg jättecool ut...

2012-03-26 @ 14:37:04
URL: http://foto365dagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0