Fika, fika och åter fika!

Ja, och på lördag blev det ju kalas för släkten, även det en trevlig tillställning!
Jag kan lova er att man hållit skinnet spännt under helgen! ;)

I dag har jag varit in till stan för att shoppa upp presentkorten jag fick i present.
Som vanligt blir det så att barnen fick massa kläder men denna gång hittade
jag faktiskt också en del. Nya träningskläder inhandlades på intersport, 2 tights från
röhnisch, ett par långa och ett par korta och en träningsjacka.

Noels fynd får ni kika på senare!

Till på söndagen hade jag bakat tårtor som dom fick smaska på!

Kommentarer
Postat av: Therese

vad smaskig tårtan såg ut, vad hade du i? :)

2012-03-21 @ 17:29:28
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Tea

Mmmm ser ås gott ut! Blev sjukt sugen och jag som inte har någonting hemma

2012-03-26 @ 19:49:05
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0