Lucky strike!

Jaa, det känns faktiskt som så!

Då vi länge funderat på att köpa nya "finbestick" men aldrig riktigt fått
tummen ur så satt jag idag och kollade på Genses hemsida än en gång.
Sist jag kikade där så kunde jag inte bestämma mig utan både serien Peak och
Dorotea faller mig i smaken. Men nu när jag var in så ser jag att Peak är utgående
och tänker då i mitt stilla sinne att då bör det även finnas ställen som har nedsatt
pris på dessa. Sagt och gjort, jag kastade mig på telefonen och ringde runt.

"Nej, vi säljer inte Gense"
"Nej tyvärr, dom är slut"
Nej, dom har utgått"

Men VAD? Jag behöver ju endast tre förpackningar!
Så kom jag på ett sista ställe som säljer Gense och ringer dit.

"Jaa, vänta här ska vi se om det finns några kvar... Jamen ser du, här
har vi tre förpackningar kvar, till halva priset dessutom!"


Sedan dess har jag dansat Silja Line-dansen. Typ.

Så det är vad jag sysslar med idag!

Kommentarer
Postat av: Zalina

Verkligen! Det är jag jätte glad för. Vad jobbar du med när du inte är föräldraledig? :)

2012-01-27 @ 22:11:01
Postat av: Zalina

Verkligen! Det är jag jätte glad för. Vad jobbar du med när du inte är föräldraledig? :)

2012-01-27 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0