Födelsedagsfirande och underbara mössor!

Jaa, vad säger ni? Är de inte underbara så säg! Framförallt fyller dom
ett gott syfte då många vinthundar förfryser öronen om vintern.
Kvinnan som gör dessa underbara skapelser och har tagit dessa fina
bilder heter Catja Bjermo och mössorna finns att köpa på Vinthunden.

Idag har jag och Johan gjort stan på förmiddagen och Johan investerade i
en ny garderob medans jag inte ides kolla utan gick efter som en vålnad.
Väl hemma så for vi och hämtade barnen hos farmor och farfar och sedan
hem till pappa för födelsedagsfirande med syster och familj.
Johan och Noel hann ta en sväng med skotern också
och vem av dom som var mest lyrisk vet jag faktiskt inte!

Jag stod klockan halv nio i morse och gjorde en smarrig lasagne
som vi åt till middag och till efterrätt blev det semmeltårta.
Mycket trevligt och numer mycket mätt.

Alicia och Noel leker så himla bra med varandra så medans dom
lekte prinsessa och brandman så passade vi på att göra
ett städryck. Jag putsade fönster och tog bort julen
medan syster skurade och rensade.

Nu sover barnen så bäst att passa på att slänga sig i soffan
en stund innan det blir godnatt för känner jag dom rätt
så vaknar dom nog om en inte allför lång stund.

Kommentarer
Postat av: Ericaf

Jo jag har börjat ett krig mot alla kilon jag släpar på så det gäller ju att ligga i!



Vilken fantastiskt fin bild ni tagit på pojkarna på nyåret den var lite annorlunda och otroligt härlig!

2012-01-29 @ 21:45:24
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se
Postat av: Fru Sederblad

Allvar. Man kan bara skratta ihjäl sig åt bilderna ;-)... så himla söta... man smälter... och ändå ser det så roligt eller rättare sagt udda ut...

2012-01-30 @ 23:04:33
URL: http://blogg.sunnanahast.se/#.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0