Åh, men äntligen fredag!

Bröderna bus på nyårsafton! 

Igår kom bästa Lisa & Hilma och sällskapade här på på morgonen medan
Elmer var på dagis en stund och sedan på eftermiddagen fick vi
besök av Amanda och hennes lilla Johan som inte är så liten längre.
Mycket trevlig dag!

I morse körde vi en favorit i repris från igår så Lisa och Hilma var
här och fikade på morgonen, mysigt värre!
I eftermiddag har Noel varit hos mormor medan vi fortsatt vår jakt
på en andrabil och än har vi inte bestämt oss för någon
men det lutar mot en Ford focus halvkombi
eller en golf, vi får se vad det blir tillsist!

Nu ska vi i väg till mamma och Kenneth på middag med
några kära släktingar och i morgon blir det
middag hos Vickan och Lundström!

Bäst att svira om, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: jessica

fin bild

2012-01-21 @ 21:08:43
URL: http://www.nattstad.se/pez
Postat av: Ida Hedman

Hej Annelie! Har suttit och läst din blogg nu en stund och jag måste bara säga att jag är så otroligt imponerad av dina fina bilder! Hur bär du dig åt? Vad har du för utrustning och redigeringsprogram mm? Som bilden i detta inlägg, helt fantastisk! Och nyfiken som jag är så undrar jag hur gör du för att få den vita bakgrunden?



Massor med kramar!

2012-02-19 @ 11:05:01
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0