Vårtecken!

Ja inte är det nog med att regnet står som spön i backen, nu har
rabarbern börjat komma! Får man då säga att det är vår nu?

Denna vecka som gått har varit lugn och inte allför händelserik.
Jag har haft personalmöte på jobbet idag och då det koms på
rätt så hastigt så kunde Johan inte vara hemma från jobbet
och är det någon gång man värderar extra mycket att man
har föräldrarna nära så är det dessa gånger. Svärmor kom
och var med barnen och Kenneth kom och lämna deras
bil och promenerade sedan sitt sitt jobh för att jag
skulle hinna till mitt. Ovärderligt!

Sedan har Johan varit och köpt en ny vagn då vi fått
lämna tillbaka vår Emmaljunga som hade alla de tänkbara
fel. Istället blev det en Brio Go som jag av en slump
hittade på blocket, kanonfin verkligen (bild kommer)!

I helgen så jobbar jag hela helgen och det känns
väl si sådär, speciellt om man tittar på vädret
som verkar se lovande ut.

Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0