Lugn helg!


Jag slängde ihop en hallonpaj till mellis i dag.

Ännu en helg är förbi och denna har varit riktigt slapp må jag säga!
I fredags kom Lisa och Andreas och åt middag men någon middag hann
jag inte laga så det blev hämtpizza, det gick bra det med!

Efter en trevlig helklväll blev det lördag och jag och Noel mötte upp
Lina och Tilde på bibblan där det vankades tågteater (vilket vi
sedermera kunde konstatera att vi skulle fixat bättre själva)
och pyssel (vilket Noel tycker är fullkomligt urtrist så det slutade
med att jag fick rita en gran åt honom för att klista upp på väggen).

Sedan kom Johan och Vincent in på byn för att luncha med oss.
Hem för att göra oss i ordning för 4-årskalas hos Noels kompis.
Ett mycket mysigt kalas med polislekar med alla dagiskompisar,
trevliga föräldrar, djurmatning, hinderbana och fiskdamm.

Denna dag har gått åt till städning (magsjuka i sex dar sätter
sina spår i tvätthögen om vi säg så), klippning av barn,
bakning och allmänt pyssel.

I morgon ska farmor vara med barnen medan jag är på PK
på jobbet och från och med tisdag börjar jag jobba igen.
Jag ska då jobba 2 dar i veckan fram till semestern och
dessa dagar ska då såklart Johan vara hemma.

Vi tar sedan 6 veckors ledigt i sommar och efter dessa
ska vi inskola Vincent på förskolan och därefter börjar
jag jobba fullt igen.

En nyfriserad och snorig sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0