Lika som bär?

Vincent och Noel, båda vid ca 6 månaders ålder.

Vi får ofta höra att Vincent är så otroligt lik Noel och jag vet inte riktigt om jag kan hålla med.
Klart att jag ser vissa saker som är likt och vissa drag men så otroligt lika tycker jag inte att
dom är. Sen om det beror på att dom faktiskt inte är det eller att dom har så olik personlighet
det vet jag inte  men, vad säger ni? Vissa likheter eller så otroligt lika?

Förra helgen tog hela gänget och packade in oss i bilarna o ch åkte till fjälls. Från torsdag till
söndag och änfast det inte blev så många dagar var det mycket avkopplande. Vi promenerade,
plockade svamp, var i lekparken, fiskade, åt god mat och njöt av varandras sällskap.

Veckan har annars varit ganska lugn! Johan har ju jobbat och Noel har bara varit två dagar på
förskolan då han varit lite krasslig. Vi har promenerat, spelat fotboll i ösregnet, bakat, städat
och sånt där tråkigt som inte är någon vits att göra någon större utläggning om.

I går var vi och firade Elmer som har hunnit bli hela 2 år gammal. Vackra lilla pojke som blivit
så stor! Middag, sång, tårta och fredagsmys till en film när barnen somnat var konntentan av
det hela! Myspys!

Nu ska vi ut och grejja ute på tomten. Jag hade tänkt klippa gräset, vinterfixa såbänkarna och
göra höst i utekrukorna! Johan bygger ställning, målar lite och tömmer förråd. Bäst att göra
detta i dag då det i morgon blir Me&I-party hos Cajsas syster!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Gulliga pojkar. Tycker dock inte att de är så särskilt lika.

2011-09-17 @ 15:51:13
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: madde

Tycker dom är rätt lika varandra jag :) Ja visst va det en ljuvlig klänning, så fina dom kommer vara.

2011-10-18 @ 19:32:57
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0