Ingen snö!

Jag provade lite nya fotoprylar i helgen och Vincent fick agera modell men ni får ha överseende
för grötiga kläder då frukosten intogs minuten innan, detta var bara en provbild!
·
Här flyter allt på som vanligt! Noel knäcker Betnér vilken dag som helst om det skulle komma till humorduell, Vincent växer så det knakar som ni ser här ovan, Johan jobbar och jag städar, lagar mat, myser med barn, fantiserar om julpynt och drömmer om en vit jul!
·
Noel har haft 3-årskollen och gick i genom med bravur och Vincents BOEL-test tydde på att han hörde alldeles utmärkt. Vincents griniga jag har också börjat avta en aning men hans humör är väldigt skiftande!
När han är glad så smilear han så man tror käkarna ska gå ur led och när han är ledsen så är det
verkligen så ledsamt så man tror man världen håller på att rasa, minst!
·
Julen kommer att spenderas här hemma med nästan all släkt i år med, mysigt så man nästan storknar.
Knytis, tindrade barnögon och så mycket julklappspapper att man skulle kunna tro att en hel regnskog skövlats!
·
Nu till helgen är det skyltsöndag och bristen på snö blir verkligen påtaglig.
Jag gillar inte första advent utan snö.
·
Sedan har vi fått en strandpromenad här nedanför huset. 2 veckor tror jag hela sträckan
tog att göra så någon chans att hinna motverka denna fanns inte.
ALDRIG har kommunen jobbat så snabbt, någonsin.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hörredu jag vet inte om det beror på fotoprylarna (gissar att motivet har en stor del i det hela också) men superfin bild!:)

2011-11-23 @ 20:42:54
URL: http://louisen.nu
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida!

Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-30 @ 20:04:43
URL: http://missalicia.se
Postat av: frida

Oj, vad era småttingar växer snabbt :). Vilken tur också att det har kommit snö, då måste väl både de och du vara glada :). För min del hade vi gärna kunnat ha en grön vinter :).



Javisst! Kom ner på och hälsa på! Det skulle vara jättekul att ses! :D



Kramar

2011-12-06 @ 18:32:39
URL: http://fromfridawithlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0