Paket och BM-besök, igen.

Fick ett paket på posten från Busfröet här om dagen och vad det är i får ni se sen!

Så var det dags igen för BM-besök om cirkus en halvtimma vilket jag hoppas ska bli det sista
(snacka om optimistisk!). Känns inte som den lille i magen har några större planer på komma
ut inom den närmsta tiden så jag lär väl glatt få vänta.

Nä men om man skulle ta och göra sig lite representabel och sedan fara i väg till BM, hämta
Noel på förskolan och sedan hämta min käreste i stan.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad spännande att jag hittade hit precis i dagarna när du (förhoppningsvis) snart ska ha :)

2011-03-09 @ 15:56:29
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0