Storkillen Noel!

Han fick en storcykel i present, gissa om lyckan var gjord!
·
Ja men förstå, tre år har gått sedan den där dagen man fick träffa Noel för första gången. Undra om man
fortfarande när man  blir gammal minns sin förlossning lika tydligt som man gör nu, dock ändå tre år efteråt?
Allt känns som sådär glasklart på något vis, nästan som om det vore inspelat. Det måste bero på att det
faktiskt är något man aldrig glömmer, något som från denna stund etsade sig fast. Något som man bara
delat med sin allra käreste. Ett fantastiskt minne att plocka fram när helst man behöver det.
Det har blivit skrivet så mycket om Noel här på slutet så jag ska inte upprepa mig om hur fin och bra
och söt och underbar och duktig och omtänksam han är (speciellt inte idag då han, hällt ut halva kastrullen
med middagens köttgryta på golvet, smitit ut i bara sockar och sprungit i matjorden där vi gjort i ordning för
gräset, släppt ut hundarna och så dom på förskolan berättade när jag hämtade honom att han skulle busa och
hade då hällt en hink med vatten över sin kompis som inte tyckte det var fullt lika busigt) utan här kommer
en bild per år från nyfödd till tre år!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hi, hi sötnosen!!! Å halsbandet är på ser jag =)

2011-09-01 @ 10:26:12
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: madde

Storkillen som är så stilig!

2011-09-04 @ 21:45:39
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/
Postat av: Marie M

Så fin han är och vad "vuxen" han ser ut på sista bilden. Tiden rusar! :-)

Jag tycker för övrigt att det är vissa likheter mellan dem. Att de är syskon syns helt klart men ändå väldigt olika tycker jag. :-)

Kram

2011-09-20 @ 12:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0