Nyheter!



Nu är Vincents namngivelse avklarad och solen sken inte, inte ens det allra minsta. Men det blev en mysig dag
ändå, trots spöregn och läckande tält! Vi surrade, skrattade, fikade och åt tills man inte fick ner en smula till
och barnen som trotsade regnet lekte ihärdigt i lekställningen! Underbara presenter fick han också lilleman!


I går var jag in på Polarn och hittade såklart lite höstfint till båda grabbarna! En body, byxa och sockar till V
och en likadan tröja till N. Jag kan bara inte motstå detta underbara mönster! Villervalla har även dom
kommit in med riktigt mycket fint nu i höst för att inte tala om Me&I! Visste ni förresten att Me&I släpper
höstkollektionen till försäljning idag? Några som överraskat är HM som jag tycker också har en hel del
fina kläder utan stora, groteska tryck i höst och även Åhlens ser fint ut! Som sagt, mycket tjusigt!

Nu ut och lägga lite sten medan V sover!

Kommentarer
Postat av: madde

Tack så mycket! Men Vincent är ju också så himla söt liten kille :)

2011-08-12 @ 15:00:17
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/
Postat av: madde

Hörru nu får du ta och börja blogga mera tyck jag :P

2011-08-22 @ 09:10:48
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0