Vardagen.


Hur pussvänliga är inte Vincents små fötter?


Hej på er!

Sakta men säkert börjar nu dagarna återgå till en mer vardaglig form.
Johan har börjat jobba igen och Noel är på dagis några timmar i veckan.
Det var en superglad kille som i går for på dagis efter tre veckor hemma.
Han har blivit så stor och förståndig älskade lilla Noel, han är så rolig att vara
med. Vissa dagar är det väl inte allför skoj då den underbara tvärsemoten
är som mest påtaglig men vad gör väl det då allt kommer kring?
Hans ego har även växt en hel del på senare tid!
Saker liknande detta sägs typ en sisådär 150 ggr om dagen!

"Mamma, kolla vad bra jag hoppar, kolla kolla!"
"Pappa, kolla vilken fina jacka jag har, kolla kolla!"
"Lisa, se jag har klippt mig, kolla kolla! Fint va?
"

Nog om detta, i måndags var vi och lunchdejtade med Lina, Cajsa och barn
på stan och sedan for vi hem till Cajsa så barnen fick leka en stund innan vi
hämtade Johan på jobbet. I går var Lisa och Hilma här medan Noel och Elmer
var på dagis och i dag ska jag försöka ta tag i lite städning och så blir det nog
lite sängläge innan Noel kommer hem då jag återfått en hel del foglossning, nu
efter förlossningen? Mycket konstigt tycker jag men, man kan tydligen få det...
Hur som helst väldigt smärtsamt och inte skoj.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis till er och Vincent!



Ta vara på tiden, stanna kvar i bubblan ett tag till du...



...och Charlie är precis som Noel, -tolla här! om allt och minst ett vill-inte-någonting-utbrott varje dag känns det som.

2011-04-10 @ 22:49:23
URL: http://www.charlieochjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0