Muntergök.

Nyfödda finaste lilla Elmer som fyller ett år i morgon!

Jag blir så less när tekniken inte vill funka. Som tidigare sagt, datorn har lagt av och jag har nu insett att man blir verkligen mer handikappad än vad jag hade kunnat föreställa mig. Inte kunna blogga, inte kunna kommentera andras bloggar, inte lyssna på musik, inte kunna gå in på internetbanken, inte kunna läsa tidningen m.m.
Listan kan göras lång.
Nu har vi iaf skrämt i gång den gamla bärbara som också tidigare var död men verkar till min stora glädje ha återuppstått från det döda.

Här händer iaf inte så hiskeligt mycke. Jag är dunderförkyld, trött som en gnu och sover så fort jag får chansen. Även min nacke verkar ha gett upp då jag har städig värk i nacke vilket resulterar i konstant huvudvärk trots upprepade besök hos naprapaten.
Även hostan från helvetet som jag haft sedan jag var 16 ger sig verkligen till känna i samband med förkylningar. Hosta tänker ni men hörreni, det är ingen vanlig hosta. Jag hostar tills jag kräks. Det känns som man ska hosta upp inälvorna och lär snart resultera i både framfall och hemorrojder.
Mamma och pappa tvingade mig till läkarn när jag var typ 17 och där klappade dom mig på huvudet och påstod att jag nog haft för mycket analsex. Jag såg ut som ett frågetecken och insåg när jag kom ut därifrån att hon nog sagt oralsex, skitsamma vilket som, jag har då definitivt inte varit tillbaka sedan dess.
Och så jobbar jag förresten 86 timmar extra denna månad.

Men, annars är det bra. Hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha what, trevlig läkare! Låter nästan som den läkaren platsar på vännäs cykelverkstad (vårdcentralen).

2010-09-15 @ 12:53:52
Postat av: Annelie

Jaa, fast det var i Vindeln hon jobbade. Same, same but different.

2010-09-15 @ 13:10:13
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Louise

Haha, det var det dummaste jag hört... vilka kompetenta läkare ni har där i söder !;)



Låter som en tuff inledning på hösten, hoppas du slipper hostan fort och att du hinner vara lite ledig och andas också!

2010-09-15 @ 20:16:41
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0