Helgen som gått.

Så var helgen förbi innan man ens hunnit blinka, som vanligt. Vi hade ju som sagt hela mammagänget här i söndags och det var mycket trevligt! Medan dom var här skulle Johan fara och städa bilen men när jag ringde honom efter alla hade farit (3 timmar senare) så hade han just plockat ur allt skräp men hey? Det var bilen du skulle städa, inte soptippen. Nää men, det var tydligen så skräpigt att det hade tagit den tiden. Det han glömde säga bara var att han hade inte städat utan varit ute och kört skoter.
I måndags var min lärare och hälsade på på praktiken och när jag pratade med honom sist så sa att det var prov den 15e men nu hade han plötsligt ändrat sig till den 11e. Jag blir galet arg då hela veckans planering falerar p.g.a. detta.
Annars? Noels varande på dagis fungerar fortfarande klanderfritt! Jag är så väldigt glad att vi fick det dagis vi önskat tillslut.
Nu har jag en och en halv vecka kvar på praktiken, sedan är det ju att gå tillbaka till mitt riktiga jobb igen. Det ska bli skönt på så sätt att där sker allt på rutin. Man blir så otroligt trött av att både kliva upp på morgonen, sitta still en hel dag och sedan sitta och stirra in i en svartgrön skärm hela dagarna samtidigt som det är ganska intressant att prova något nytt!
Nää, bäst att gå och väcka Johan som somnade när han skulle lägga Noel och sedan fortsätta plugga.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tokigt av läraren att tidigarelägga provet. Hm, pluggar du till något inom ekonomi? Vad heter i sådana fall det programmet? :)

2010-02-09 @ 22:03:17
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sötskiten! =)

2010-02-10 @ 10:13:11
URL: http://www.bebisen.com
Postat av: Maria

Gu så söt Noel är :-)

2010-02-10 @ 22:04:01
URL: http://lillkrakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0