Praktik och lite sömn.

Jag har nu börjat min ekonomipraktik som spenderas på NK Lundströms ekonomiavdelning. Jag måste erkänna att det faktiskt går ganska bra med tanke på mitt totala ointresse för ekonomi. Jag har heller aldrig haft ett 7-16 jobb förut vilket även det känns ? ovant... Hela dagarna bara försvinner ut i tomma intet och när man kommer hem känns det ju i princip bara som det är till att gå och lägga sig. I kväll ska jag faktiskt försöka ta mig i säng i någorlunda tid då Noel är inne i en period igen då han sover hemskt lite vilket har resulterat i ca 3 timmars sömn/natt den senaste veckan.
Jag ska försöka lägga in ett middagstips här senare under veckan om det bara skulle vilja funka att lägga in bilder.
Jag bjuder på en bild från grillkväll hos pappa i somras så länge!

Noel leker anka med locket från vällingflaskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0