Krasslig kille och klarat prov!

Nu när provet är gjort och den här förbannade företagsekonomin är över ska jag aldrig mer ägna den en tanke, i hela mitt liv. Det känns gudomligt skönt och nu hoppas jag på att nästkommande kurser är mer intressanta!
I kväll fullkomligt stupade lilleman i säng kl 18 (vilket aldrig hänt förut) så morgon blir det nog inget dagis. Han har varit krasslig från och till sen i lördags då han hade 40,2 graders feber. Nu mår han bättre och är mest snuvig och hostig. Jag hade bara väntat att detta skulle komma, däremot hade jag hoppats att det inte skulle infalla mitt i praktiken men, det är ju inget man bestämmer över direkt!
I kväll kom Lisa och Andreas förbi och fikade och hade köpt en underbart fin liten skjorta till Noel för att han är så söt. Hur gulligt är inte det?
Lisa vet verkligen vad jag gillar, jag är kär i den. Rutig, underbara färger, farafarskrage och bara knäppning halvvägs. Kan det bli bättre?
Tack snälla ni! ♥
Kan någon snälla förklara för mig varför man helt plötsligt inte kan göra mellanrum mellan raderna utan att sätta en symbol emellan?

Kommentarer
Postat av: Ewelina

först tänkte jag. jaha det kanske är något nytt att man gör symboler mellan raderna. och nu när jag ser att du inte vill ha det kan jag helt plötsligt inte sluta skratta. haha..

2010-02-17 @ 11:06:18
URL: http://ewelinaasliv.blogg.se/
Postat av: mamsingen

Så fina kort på mina älskade barnbarn Noel och Alicia! Att Johan var så pyromanisk att ni fick upp en grilleld var ju grejt.

2010-02-20 @ 07:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0