Förvånad och glad!


Visst är dom tjusiga?

För cirkus ett halvår sedan så vann jag ett par Belliotofflor på en bekants blogg, jag fick då hem dom och Noel har använt dom till tusen! För ett  tag sedan såg jag att hon hade skrivit ett inlägg om att hennes son hade vuxit i sina likadana tofflor nu och jag skrev att Noel älskade sina och har använt dom så mycket att dom blivit söndernötta och jag hade när jag skrev inlägget absolut inte någon som helst avsikt att få några nya, jag ville bara säga hur fantastiskt mycket Noel har använt sina tofflor. Det såg iaf Johanna som driver Bellio och skrev då till mig att jag skulle höra av mig till henne för att ett par Belliotofflor ska inte kunna nötas sönder av ett barn. Sagt och gjort, jag mailade henne och skickade med en bild på tofflorna och hon sa att jag fick välja modell och strl så skulle hon skicka nya, och i går så kom ett paket från Bellio med ett par nya, superfina tofflor som Noel kommer kunna ha lagomt till att han börjar dagis till våren.

Snacka om serviceminded! Tack snälla du!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju inte helt fel att få nya! Vad fina de är!

2009-10-14 @ 17:52:08
Postat av: Linda

Åh, verkligen fina och verkligen service. Har kikat in lite nu och då så nu ska jag passa på att skriva en rad. Hur gammal är er kille nu? Så skulle jag vilja äta middag hos dig, hehe! Tror du är en stjärnkock! Skämt och sido, pizzareceptet är redan utskrivet -tack för tipset! :) So long! Mvh Linda L

2009-10-14 @ 20:48:04
URL: http://sweetandsaltythings.blogspot.com
Postat av: Andrea

Herregud så schysst! =) Bara sådu vet så var jag förkyld hela förra veckan, var i sthlm i helgen å sen i måndags har jag legat däckad i feber, huvudvärk, illamående osv, så därför jag inte hört av mig om ngn prommis :O Kram!

2009-10-15 @ 10:11:23
URL: http://www.bebisen.com
Postat av: Maciel

Åh vad fina och vilken grej! :D Kram.

2009-10-15 @ 19:37:04
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Johanna på Bellio är världens bästa atta ha och göra med! Vilka snygga du valde, han kommer att vara grym i dem!



Kram på er!



/ "Den bekanta" ;)

2009-10-16 @ 07:57:08
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: ~~M A R i E~~

Perfekt! =)

2009-10-16 @ 11:36:48
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Annelie

Linda: Noel är nu cirkus 13,5 mån. Stora killen!

Haha, någon stjärnkock är jag definitivt inte men, jag tycker det är roligt att laga mat!

Vem är du förresten?



Maciel: Jag vill ha fler bilder på Lennox, och dig också för den delen!

2009-10-20 @ 23:59:42
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0