Tentan avklarad!



Nu är äntligen tentan gjord och jag klarade den! Som jag fasat inför denna tenta! Jag var så less över jag inte fått någon tid att sätta mig och plugga men, nu är jag så glad så glad. Jag var helt inställd på att det skulle gå åt skogen men, något måste det ju ha gått in de gånger man försökt plugga!
Nu kanske man kan tänka på något annat en stund, iaf tills på måndag!

I helgen ska vi bara rå om varandra och ha det skönt! Förutom ikväll då Johan är och spelar match. Hur rutinerat känns det? Vem lägger en match halv åtta på en fredagkväll? Jaja, det är tydligen inte mycket att göra åt den saken men, imorgon då ska vi på Leo´s lekland på dagen och på kvällen ska vi, Gottes och fam. Wälivaara till Lisa och Andréas på middag, det kommer garanterat att bli lika trevligt som vanligt!

På söndag ska Johan vara ute och hålla på med garaget och jag ska nog försöka göra ett städryck!

Jag får se om jag får tid under helgen så kanske jag lägger in lite bilder från Leo´s annars hörs vi efter helgen!

Trevlig helg på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R i E~~

Grattis! Det är verkligen en lättnad när man klarat tentan.



Hoppas du får en fortsatt bra helg.

2009-11-14 @ 16:47:43
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Frida

Vad skönt! Stort grattis! =)

2009-11-15 @ 20:42:25
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/
Postat av: ~~M A R i E~~

Det var så lite så!



Ja, inte alls så tokigt med myskväll. =)

Det behöver man nu och då.



Kram

2009-11-17 @ 10:27:18
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0