Long time, no seen. Igen...

Förra veckan var hektisk.

Måndag: Plugg till tenta exakt varje ledig minut.
Tisdag:  Plugg till tenta exakt varje ledig minut.
Onsdag: Plugg till tenta exakt varje ledig minut.
Torsdag: Plugg till tenta exakt varje ledig minut, skola på dagen.
Fredag: Jobba natten, gjutning av garageplatta.
Lördag: Sov hela dagen, jobba natten.
Söndag: Sov på dagen, farsdagsfirande i Obbola och sedan farsdagsmiddag på hotellet med Johan och pappa.

Sedan är det ju allt annat som ska göras också, allt från lek med Noel och hundpromenader till städning, tvättning och matlagning. Som om inte det skulle räcka så är ju Johan på jobbet hela dagarna och på kvällarna var han ute och förberedde för gjutning så jag kan lova att det var mer än lovligt körigt att få ihop.
I bland blir jag så less på att det alltid ska vara någonting, att man aldrig med gott samvete bara kan få sitta ner en kväll, läsa en bok och inte behöva känna någon stress. Är det inte över skolan så är det någonting annat som hänger över en. Kan inte bara den här obeskrivbart tråkiga kursen vara över snart?
Men samtidigt så vill jag ju verkligen plugga för att sen kunna ha ett annat jobb för det jag jobbar med idag ska jag definitivt inte jobba med resten av livet, det finns inte på världskartan.
Nää, slut på klagosången, det finns definitivt dom som har det värre!

Här kommer i allafall några bilder från förra veckan!



Nu ska jag gå och se sista avsnittet av ensam mamma söker som jag missade igår och vänta på att Johan som har varit i Västerås hela dan kommer hem snart!

Hoppas ni får en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sötnosen, vad långhåring han blivit :-) Här tycker jag att håret växer med snigelfart!



Kram kram på dig och lycka till med studierna :-)

2009-11-10 @ 11:59:19
URL: http://lillkrakan.blogspot.com
Postat av: Matilda

Vad pluggar du? Vad stor Noel har blivit! Världens gullunge! :)

2009-11-10 @ 15:02:32
URL: http://malutta.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R i E~~

Haha, när jag läste så uppfattade jag det som att det var du som skrivit det till bilden när Noel lämnar hundarna "Nu ska jag gå och se sista avsnittet av ensam mamma..." Haha. =)

Söt och stor har han blivit!

2009-11-11 @ 10:23:34
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0