Nytt i garderoben!


Dom senaste inköpen inför hösten i strl 86!

Som de flesta av er redan vet så är jag helt förälskad i Polarn o pyrets kläder. Deras kvalitet tilsammans med villervallas är enligt mig helt outstanding. Men sedan är ju också kläderna så genomtänkta och funktionella. Stilfullt, färgglatt och lekfullt. Kan det bli bättre?

Har ni förresten sett att dom har rea på en del kläder nu? Exempelvis en vind och vattentät jacka i färgerna svart och röd som till ordinarie pris går på 795:- men nu är nersatt till 395:- endast i e-butiken! Skynda att fynda!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jasså det var inte dåligt! Jag håller på att läsa upp Matte b och c så jag kan söka in till fastighetsmäklarutbildningen :) Jo det är Elvira! Tiden går så fort så man hinner inte med.. hon är 2,5 år nu! Men Noel har också blivit stor! Går han nu eller?

2009-11-11 @ 21:05:30
URL: http://malutta.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R i E~~

Här har familjen fyndat ser jag! =D

2009-11-11 @ 23:44:42
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Jag ska inte plugga nu, Mattias måste plugga klart först. Och vi kanske måste klämma in ett barn till också :P

Men om det inte har kommit till Umeå innan så måste vi flytta eller nått.. det vill jag ju helst inte men..

Men pluggar du på universitetet eller på distans?

2009-11-13 @ 18:53:59
URL: http://malutta.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag tycker också om PO.P Kläderna! Men ja tycker det är jävligt dåligt att man bara kan tvätta några gånger så är färgen dassig... På så pass dyra kläder!! FY! Men ändå har man det haha :D

2009-11-13 @ 21:35:11
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Karin

Fina kläder men dyra. Sen så börjar jag bli lite less på både Villervalla och POP då alla har dom nu. Går man på stan så har ju varenda barn Villervalla mössorna. Men huvudsaken är ju att man är nöjd själv

2009-11-17 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0