Update hundspaning.

Japp, vi begav oss ut till pappa, som innan vi kom hade fått fast Bosita, för att se om vi på något vis kunde hjälpa till att leta. Vi har ju inte en enda susning om vars Stella kan vara. Man vill ju tro att dom har följts åt men, säker kan man ju aldrig vara. Vi for iaf dit han hittade Bosita för att börja leta, Johan tog den hemkomna rymlingen i koppel och försökte se vars hon ville gå i hopp om att kanske hitta Stella någonstans, Pappa stod och visslade och lockade och jag var och körde runt på en del småvägar för at eventuelt se om hon låg någonstans. Men, vi sökte väl till 21.30 och sedan for vi hem. Just innan vi skulle fara kom en bil och vi hörde hur den tutade en bit bort, jag kastade mig in i bilen för att se om det var Stella de tutade på men, det kan ju lika gärna vairit något helt annat för jag såg då inte till henne. Pappa ställde ut mat och en filt så han skulle åka dit en sväng senare i kväll för att se om hon varit där.

Vars ska man börja leta?


En rolig kvist med en myra på toppen.


Videkissar!


En slagen hjälte.


God natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh va skönt att höra att en hund är återfunnen i alla fall! Några spår efter Stella? Håller tummarna för att även hon ska hitta hem snart!

Har du hunnit hitta boken?



Kramar

2009-05-13 @ 20:57:28
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: ~~M A R I E~~

Ojoj, hoppas det går bra!

Kram

2009-05-13 @ 23:20:08
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Maciel

Har ni hittat Stella?

2009-05-14 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0