Jag är otålig och Noel är storkillen!

Vad har då hänt sedan sist?
I helgen har vi varit på min mosters 50-årskalas och så har vi haft Lisa och Andréas på middag. En mycket trevlig och effektiv helg, om än i lite kallaste laget! (Aldrig blir man nöjd) Med effektiv menar jag på att att vi har varit flitiga här hemma. Vi har gjort altanräcket klart, nu ska det bara målas. Johan och Danne har spånat, gipsat, plockat skrot, varit på tippen m.m. och jag har städat, plockat, diskat, tvättat, lagat mat, sytt och varit med Noel förstås.
Jag väntar otåligt på att en del saker i tvättstugan som jag inte klarar av själv ska bli klara. T.ex. att blandaren ska kopplas in, att elen ska dras klart så man får in spottarna under skåpen, att maskinerna ska kläs in, att foder ska sättas o.s.v. Det skulle kännas så skönt att ha det helt klart.

Annars då? Noel har för er som är intresserade kissat på pottan för första gången i dag, storkillen!
På onsdag är det LC med Cindre så, då ska vi såklart dit! Torsdag är det nagelfix och så ska jag se om jag kan få tag på någon klipptid också.

Till helgen är det årets happening, vännäsdagarna! Jag hoppas det blir lika trevligt som vanligt!


Storkillen!


Kommentarer
Postat av: Louise

Pottan?! Å hejjbara, är det dags att introducera den för lillan snart också kanske? Nä nu får tiden stanna en stund.. snart är dom små ett år och då kan man verkligen inte skylla allt på att man just fött barn!;)

2009-07-07 @ 08:08:03
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Men alltså jag är fascinerad över hur snabbt han växer! Varje bild är som en överraskning.

Provade receptet, smaskens! =)

2009-07-07 @ 19:24:07
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Charlotta

Tack snälla du för din gulliga kommentar på min blogg! Det värmer!



Skall bli kul att se ert altanräcke när det blir klart. Det ser väldigt fint ut!



Kram //Charlotta.

2009-07-10 @ 20:56:01
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Hej! Vi ska precis till att välja golv till huset och jag undrar vad du har för erfarenhet av rivmärken från klor?! Jag vill helst ha ett äkta ekgolv, men är rädd att det blir märken direkt... Snälla hjälp mig!

Kramiz

2009-07-12 @ 16:50:02
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0