Social fobi fast tvärtom.

Jaa, den åkomman passar utmärkt på mig! Jag fullkomligt hatar att vara själv. Och nu har Johan åkt bort i nårga dagar och ni kan ju bara gissa hur jobbigt det är. Han hinner knappt ut genom dörren förrän jag börjar gå i genom telefonboken och funderar vem jag ska kunna umgås med denna dag. Inget fel i det, egentligen ganska bra att man tar tillfället i akt och far och hälsar på alla kompisar som man inte träffar så ofta men, det är ju pinsamt att det ska bero på att jag är så hejdlöst mörkrädd. Sen hänger jag hos mamma mycket då Johan är borta också, typ jämt.
Tur iaf att jag har Nola (Noel) som Alicia säger men, hans förmåga att skydda mig från kusekalla är inget jag litar blint på.

Jag har från en sak till en annan hittat en perfekt tapet från Cole & son till gästrummet.
Ni får se den då den är tapetserad, vilket århundrade det nu blir men här kan ni tjuvkika på den!

Jaja, bäst att gå ner till tvättstugan innan det blir mörkt för sen, då vågar jag då inte gå dit. Man måste gå genom hela tvättstugan för att tända lampan (tvättstugan är långt i från klar) så, sen är det kört.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0