Förkylning och magsjuka.

Japp, det har vi här hemma. Och inte har vi delat på skiten heller, Noel den stackarn står för all sjuka.

39 graders feber, hosta, snuva och kräk och bajssjuka. Kan det bli så mycket värre för en 4 månaders liten grabb. Jag tycker så synd så synd om honom som inte ha kunnat sova något i natt (och jag ska inte sticka under stolen med att jag tyckte jävligt synd om mig själv också i morse som också varit vaken). Jag hoppas att han snart blir bättre.

Några seriösa husbilder får ni vänta på ett tag till. I inlägget om nyår får ni se litegrann men, det hinner jag inte skriva nu.

Nä, åter till sjuklingen.

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Marie M

Men stackars lilla Noel! Hoppas han får bli frisk snart! Jag kom förresten in i Luleå så jag flyttar dit snart, start 19 jan. Snabba ryck. Kram på er!

2009-01-09 @ 10:16:08
Postat av: Pia

Men stackars liten! Hoppas han kryar på sig snart! Kram på dig! (Ser fram imot husbilder) :)

2009-01-10 @ 17:51:41
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0