En bild säger mer än tusen ord.

Och just nu ids jag inte skriva tusen ord så här kommer ett gäng bilder från den gångna helgen.

Fredag:
På fm var syster och Alicia här och käkade lunch. Senare på dagen jag och Noel och hälsade på dessa godingar:


Detta roade han sig med då jag lagade middag:

Och såhär såg det ut på kvällen då vi skulle sova:


Lördag:
Vi tog en mysig sovmorgon och Noel tycke min sjal passade sig bättre som snutte.

På dagen var vi ut på en promenad med mamma och Kenneth när Johan var och spelade match.

Och på kvällen fick vi besök av Johans syster, farmor och farfar.


Senare kom kocken och Jenny och hälsade på och sedan for vi alla till Vickan och Lundström. Jag glömde ju kameran men, hon är bedårande deras lilla flicka.

Söndag:
I dag har vi  och syster med familj varit hos pappa som fyller år idag.
Tog kort på ett kort av pappa i sina ynge dar!

Och pappa med Alicia.


Hoppas ni haft en trevlig helg!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå där, och tack för senast :-)



Du, jag har ju grubblat på vem Johans farfar varit sen bilden i julas. Nu fick jag hjälp av Uffe, det är ju hans gamla chef från järnaffären Öst på stan. Ja, världen är liten ibland ;-)

2009-01-26 @ 12:18:15
URL: http://lillkrakan.blogspot.com
Postat av: Lina

Ha ha ha, jag känner igen den där "sovaposen" med fötterna i vädret =)

2009-01-26 @ 20:56:23
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0