Tyger och melodifestival.

Idag har jag beställt hem lite linnetyger på rean.

Ett olivgrönt som ska få bli kappa och sitta i gästrummet där nere och så matchande kuddfodral till.


Och ett blågrått som ska bli öljettlängder till sovrummet.


Jag har inte varit riktigt nöjd med sovrummet, det blev inte som jag hade tänkt det och jag fick inte riktigt ihop det men, nu tror jag att jag har fått kläm på det! Bara jag hittar någon eller något företag som kan färga tyget till sänggaveln. Som vanligt kommer bilder när det är klart men när det blir det är det ingen som vet.
Jag skulle ju lägga in badrumsbilder ikväll var tanken men då inget mer hänt sedan igår så skiter jag i det. Detta p.g.a att Johan är och spelar match i Övik så, nu drar jag och Noel i väg till Vickan och Thea för att snacka skit, käka snarra och kanske se lite melodifestival!

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, var har du hittat linnetyg på rea??? Jag är på jakt efter ett beigegrått till sovrummet.



Å du, vilken söt inbjudan! Vi kommer såklart!

2009-02-08 @ 16:18:12
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0