Partaj!

Japp, igår blev det utgång för första gången efter barnafödandet! Efter att inte ha varit onykter sedan juli -07 behövde man inte mycket mer än ett endaste glas vin för att inse att jag bör nog ta det väääldigt lugnt!  Det var jag, Vicke, Lisa och Anna som satt hos Vicke och sörpla vin och sedan bar det av till stan och Cover. Jag är egentligen inte någon person som är så överförtjust i att gå ut utan är mer för förfesten men, det var faktiskt riktigt roligt!

Jaja, nog om det.

Något badrum får ni inte se än då det inte är klart ännu men, under veckan måste det bli klart så, det kommer!

Så länge får ni hålla till godo med en bild på Noel.

Jag hade lagt ut han i vagnen för att sova men hörde på babyvakten hur han pratade där ute. Äh, han somnar nog snart tänkte jag men efter en timmas ihärdigt prat vart jag less och hämtade in honom och då såg det ut såhär:

Kan man göra annat än ge han en blöt puss och än en gång inse att man har världens sötaste grabb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0