Friskare.

Jaa, sist jag skrev var jag ju rädd för att magsjukan skulle ta mig men otippat nog så jag slapp den. I stället när jag på kvällen där funderade varför jag frös så stört mycke så tog jag tempen, 40,1 grader. Jag blev hur nojjig som helst och trodde seriöst att min sista stund var kommen. Jag sa åt Johan att väcka mig med jämna mellanrum för att se om jag levde men, han tyckte jag var fjantig. Jag minns när man var liten och ville vara hemma från skolan och sa till mamma att man var sjuk. Mamma tog febern och sa typ 37, 2 grader, det är ingen fara, varpå jag säger joooo, jag har ju jättehög feber. Då säger hon nä, har man 40 grader, då har man jättehög feber.

Har man 40 grader, då har man jättehög feber.

Dessa ord gick på repeat ända till jag somnade (typ 2 sekunder senare).
Som ni antagligen redan förstått så överlevde jag pärsen men rackarns så sprängd man har kännt sig sedan dess.
Jag är typ aldrig sjuk men, nu hoppas jag att jag har haft min beskärda del av sjuka för det här året!

Slänger in en bild på en frisk och busig Noel!


Adios!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Tack så mycket, men ska som sagt klippa in håret lite så det ser mer naturligt ut. :)

Här lyser iaf solen och det är +6 grader, riktigt skönt. Så nu blir det en lång och härlig promenad. :)

Söt Noel är!!

Kram

2009-04-22 @ 18:41:53
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Frida

Åh, vad jobbigt det lät att ni haft både magsjuka och förkylning hemma hos er. Hoppas att det släppt och att ni är friska igen! :)



Ja, vår och höstpromenader är bland det bästa som finns. Då är luften så frisk och klar och pricken över i:et är om solen tittar fram och värmer.



Huset var ingenting för oss, det var alldeles för mycket jobb och jag tror nästan att det skulle kosta lika mycket att köpa tomt och bygga nytt. Sedan var läget inte det bästa. Det låg invid vägen som går genom Baggböle, mitt i smeten och tomten var minimal :(

2009-04-26 @ 21:53:53
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0