Snickare på bygget och fika med gamla vänner!

Gårdagens inlägg!

Jaa, svärfar har fixat (TACK!) så att det är två snickare som är och jobbar på vårat hus några dagar och rackarns vad det går undan! Nu är bron gjord och dom har gipsat en hel del av väggarna och på måndag börjar dom med altanen!

Ungefär såhär ska altanräcket se ut, fast vitmålat.


I dag har jag och Noel varit och hälsat på svärmor en snabbis, sedan vidare till mamma för att lämna lite tyg så hon kan sy våra gardiner till huset. Efter det har gamla vänner från Vindeln varit och hälsat på! Vi for på caféet och fikade, mös och surrade en massa! Tiden sprang i väg och efter det gick jag och hälsade på mitt gamla jobb.

Nu har vi käkat middag, Johan är på bygget och här sitter jag och dregglar över några blandare som jag hittat samtidigt som jag bloggar.

Och eftersom badrummen kommer gå i svart och vitt så är det dom svarta jag vill lägga vantarna på!



Jag skulle försöka ta kort på Noels presenter som han fått i dag men då kameran är utan batteri så gick ju inte det men, han har fått en enmånadspresent av farmor och farfar, en välkommen till världen present av Marie, Matilda och Elvira och även en av Ullis som skickat ett paket från Norge. Kameran är ju som sagt inte riktigt med i dag men jag ska försöka lägga in bilder på sakerna sen!

Nä om man skulle försöka göra i ordning bäbis, sig själv och hundarna för att åka ner på bygget.

Tack för i går Maria, det var kanontrevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0