Middag hos goda vänner!

I går var en mysig dag! Var och luncha med Sara, bäbis och medföljande kompis + barn. Mycket trevligt! Sedan sprang jag runt på stan en stund och huvva så svårt det är att låta bli att köpa barnkläder, totalt omöjligt faktiskt så, det blev två bodysar och ett par byxor till lillhjärtat! Efter statsbesöket så styrde vi kosan hemmåt men vi hann bara hem och ge lille skrutt mat, hämta hundarna och koppla på släpet för att sedan åka in till stan och möta upp Johan på K-rauta. Sedan åkte vi vidare till Lisa och Ante där vi blev bjuden på en supergod middag och där blev vi varades resten av kvällen, alltid lika mysigt!

Nu ska jag fara ner med fika till bygget och sedan måste vi fara en sväng på affärn och vi ska få oss nån middag!
Jag ska försöka ta några bilder också till Susanne!

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag känner mig helt lugn, men jag är nog så som person - brukar inte bli nervös!



Jag hade en trevlig lördagkväll med utgång, först Carmen sen Rocks och kom inte hem förrän strax efter 3. Men är jag pigg ser jag inga problem, men folk kommer fram och frågar hur jag vågar gå ut. Vakten på Rocks som blev pappa förra året sa att han hade INTE tillåtit sin tjej gå dit i åttonde månaden.



Nu undrar jag - vad är det som kan hända? Herregud, jag sitter på en stol och pratar men kompisar och dricker coca cola. Ska musiken få igång förlossningen eller vad nojjar folk över? Nu när det är rökfritt på krogen är det ju hur lugnt som helst. Är det supertrångt, typ när man måste gå igenom dansgolvet, så skyddar jag magen med armarna eller går tätt bakom Jonas som får bana väg, annars ser jag inga "risker". Måste ju passa på nu sista tiden!

2008-10-05 @ 12:19:19
URL: http://ww,simplesite.com/timothy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0