Vilken sovmorgon.

Jag har varit så trött de senaste dagarna och jag har verkligen tvingat mig upp kl 6 varje morgon för att jobba så i dag när jag är ledig tänkte jag ta en välbehövlig sovmorgon och det blev det! Jag vaknade kl 13 och fick panik över vilken otroligt odiciplinerad människa jag är. Jag som skulle hinna gå långpromenad med hundarna, städa, tvätta upp, vädra och hänga bort vinterkläderna och fara och byta däck innan yogan kl 16.45.
Jaa, det gick ju sådär kan man väl säga. Kl är snart 14.30 och allt jag hunnit är att käkat lunch och klippt klorna på hundarna. Hur ska jag hinna allt detta?

I helgen börjar vi ta ut träden på tomten, ska bli hemskt roligt att se hur det ser ut efteråt! Jag ska ta med Johan i kväll att fara och kolla ut vilka träd som vi bör hugga ner.

I dag är det mindre än 100 dar kvar till förlossning. :) Här kommer iaf en suddig bild på magen från slutet av v. 26:
image48

Nu är det bara 9 arbetsdagar kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0