Bygget börjar snart.

Nu börjar snart bygget, fan vad läskigt! Vi fick i genom lånet i dag så nu känns det väldigt nära. Jag hoppas bara att det inte bli som för grannarna där nere vid tomten som är tvungen att ta dit en geolog för att undersöka marken då det som jag förstod det mest var gyttja när dom börjat gräva. Jaja, det får väl komma som en trevlig överraskning isof.

Andra delen av föräldrautb. var ju idag. Jag är än så länge inte imponerad över den kan jag säga. Hon har inte sagt en enda sak som man inte redan visste. Jag vet inte om det beror på att jag läst allt jag bara kunnat komma över och i princip är mer insatt i familjeliv än i mitt eget liv eller om det beror på att hon inte är så avancerad i sin utlärning.

Jaja, nu ska jag ut och promenera med Andréa och voffarna.

Lev och må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0