Bedrövelse.

Dagen började bra med att hon från FK ringde och beviljade min HP sen har dagen bara gått utför. När jag är på väg in till Vindeln för att hämta mina linser så ringer Johan och säger att fönstren till huset troligtvis inte hinner komma så summa summarum, vi kommer då alltså inte få huset innan semestern. Sedan kommer jag in till Vindeln och då säger dom på Ur & Guld att dom skickat tillbaka dom, TACK idiot. Nu har jag kört enkomt till Vindeln för att hämta dom. Jag säger då åt henne att jag blir besviken då jag Ringt för två veckor sedan och sagt att skicka INTE tillbaka dom, jag ska ha dom men jag är inte i Vindeln varje dag serru. Hon går och kollar i gen och efter många om och men så hittar dom dem. Vi börjar åka hemmåt igen och jag kommer då på att papperet jag ska lämna till pappa är kvar hemma så jag måste åka hem igen. Efter papperet var hämtat så åker jag ner på byn och får då syn på en whippet som jag kände igen. Då var det Mia, uppfödaren till mina hundar som går efter kanten. Jag stannar för att prata med henne och ser då att hon är jätteledsen och då berättar hon att hon låtit Tippen få somna in. Hon var så ledsen och jag blir så illa berörd när det gäller hundar som man måste ta bort, det hugger så i hjärtat. Och som hon älskade den hunden... Jag tänker på dig Mia.

Fy fan vilken dag, vissa dagar önskar man att man aldrig klivit upp.

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0