Helgen!

Helgen har fortsatt i byggandets tecken (och ätandets). Vi har jobbat på som tusan nere på tomten för att kunna gjuta på torsdag! Johan är en sån goding och ger mig sovmorgon till tio varje morgon medan han själv typ snittar på 15 arbetstimmar om dagen! I morgon ska golvvärmen läggas och efter det blir det armeringen. Det är svårt att föreställa sig att det ska stå ett hus där om tre veckor!
Hundarnas hus har iallafall redan kommit, här hänger dom stundtals när vi är nere på tomten!



Sedan har vi typ bara ätit känns det som, i fredags grillade vi här hemma.
Sen har jag städat och bakat och bakat och bakat! Bullar och kakor och gud vet vad!
I lördags blev vi bjudna på midag hos Mona och Thomas, mycket uppskattat och i dag åt vi skräpmat! Huvvaligen, jag kommer rulla fram snart! (Kommer jag iofs göra oavsett vilken mat)
Här kommer lite bilder:



Till och med katten ser utslagen ut av allt ätande:


I går var vi förresten till Lina och Gotte och titta på flickan! Men, vilken bedårande liten tjej! Hon var jättesnäll och sov så sött när jag höll i henne, barn brukar alltid börja skrika när jag håller i dom men, varken Emmie eller Tilde gjorde det, det kanske är ett gott tecken! En till av magarna på fikat har förresten också fått en underbart söt liten flicka, grattis!
Jag kastar in en magbild här från vecka 28 då jag en fixat en från v 30 ännu.



Jag har förresten uppdaterat med lite bilder från hundprommisen och dopet!

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Vilken söt katt

2008-06-09 @ 14:24:45
URL: http://www.metrobloggen.se/finamatilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0