Inredningslängtan och magbild.

Jaa, fy tusan vad jag längtar tills huset är klart så man kan börja inreda! De flesta rum är redan klara i huvudet men detaljer kommer ju alltid till! Jag, som många andra blir alltid extra inredningstokig på hösten, undra varför? Det måste vara mörkret! Huset kommer gå i väldigt ljusa färger med vitt som bas överallt. Sedan blir det mycket färg på textilier och annat "utbytbart". I lillkillens rum blir det vita väggar och säng, sedan blir det brunt och grönt!
Några saker som ska in där:




Jag skickar med en sne och
suddig bild på magen från
vecka 39 också.
(Shit, den är gigantisk!)

Johan han är i Sthlm och hämtar trappen i dag. Han for 5 i morse och jag vill att han ska komma hem snart! Jag saknar honom och denna dag har varit världshistoriens tråkigaste dag. Det började med att jag vaknade på tok för sent, kl 13 (med undantag för alla 15 ggr man vaknar för att kissa). Sen fram till klockan 3 har jag haft så jävla lite att göra att jag i princip har skavsår i naveln. Jag kom iaf då på att jag kanske skulle ta fara ner på tomten och måla en stund men så började såklart spöregna och åska. Då tänkte jag stället att jag försöker väl göra lite nytta här hemma och skulle just snöra in en tvätt så går strömmen. Vet ni hur obefintligt lite det finns att göra själv då strömmen gått? N A D A. Man kan inte ens ringa någon och surra av tiden för pengarna var slut på mobilen. Men då, kom jag på att jag kan ju fara ner på shell och köpa ett men, då är det så roligt att sätet sitter fast så jag når inte fram till pedalerna i BMWn. Förbannade bil tänkte jag medan jag sitter där och juckar fram och tillbaka för att sätet ska lossna. Sedan kommer jag på mig själv att det kanske inte är så klokt att sitta där och jucka om förlossningen skulle sätta i gång och Johan är i Sthlm så jag beslutar att ge upp. Jag kommer på att jag suttit där förgäves då Shell knappast har nån ström heller. Jaja, tillslut kommer strömmen tillbaka och jag ska tvätta men, då har Johan tvättat sina arbetsbyxor med spik och takskruv i fickorna. Undra hur bra maskinen funka sen?

Nu har jag kikat på film iaf, det näst bästa hette den och gud vad jag flänna, det gör jag till alla filmer nu för tiden.
Summa sumarum av denna dag: Jag tror jag har social fobi fast tvärtom. Jag älskar att ha människor omkring mig men hatar att vara själv.

Nu ska jag ut med hundarna en sväng.

Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha jag känner igen det där. Klarar inte av att roa mig själv och absolut inte utan ström i ledningarna. Jajja, antar att vi snart kommer att ha så fullt upp att vi önskar att vi skulle hinna ha tråkigt ;-)

2008-08-10 @ 11:39:13
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/
Postat av: Frida

Åh nu är det nära. vad spännade :)

Allt bra?

2008-08-10 @ 11:48:12
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: Louise

Å nu får jag börja kika in här varje dag för att se om det händer något. Du har en tokhäftig upplevelse framför dig och det ska bli himla kul att se vad det är för liten kille som döljer sig där inne :)

2008-08-10 @ 18:05:01
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Maria

Noop efter nattens bravader har hon hållit sig lugn. Men jag trodde allvarligt talat att jag skulle få åka in idag då det höll igång så länge.



Vart hittade du sängkläderna till lillen som finns på bilden?? Jättefina :-)

2008-08-10 @ 20:09:05
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0