Halvtid.

Jag har gått precis halva graviditeten idag, skrämmande men spännande såklart! Jag intalade mig själv att jag ligger efter så mycke i inköp att jag börjar få lite smått panik så i dag har det handlats lite små kläder i strl 50! I strl 56 finns hur mycke snyggt som helst, både Åhlens och Lindex retroinspirerade kläder är underbara! Och i strl 50 finns det mest skit tycker jag, bara nallar och kaniner i princip men, jag hittade några hyffsade grejjer iaf (bilder nedan). Babyskyddet (bild nedan) är iaf köpt och vagnen ska beställas till veckan! Nu börjar jag känna att jag är med på banan igen!

Bodys från HM:
image9
Pyjamasar från HM:

image10
Och babyskyddet med bas från Acta Graco:

image11

Kommentarer
Postat av: Louise

Men vad är det jag ser?! Stort grattis hörredu!;) Hoppas att ni mår bra!

2008-04-06 @ 10:54:11
URL: http://chiqquita.blogg.se
Postat av: Annelie

Tack så mycket hörredu! Jag mår bara bra, du också hoppas jag!

2008-04-06 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0