Arbetshelg påbörjad!

I dag har vi varit på långprommis och då Noel på slutet bara
stuckit i väg med cykeln (och nej, med en vagn och två hundar som lätt
skulle förväxlas med två geparder när som helst så springer man gärna inte och
jagar en obstinat cyklist med detta ekipage) när man varit ute och promenerat
och han fått cykla brevid så har cykeln varit bortställd några dagar.
I dag kom den fram igen med hårda restriktioner om vad man får göra
och inte och det gick över förväntan.

Han fick bestämma vars vi skulle och då skulle vi gå och kolla på tågen, såklart.
Hans komis Thea, hennes pappa kör tåg och ni må tro att han tycker att detta
är precis hur chefigt som helst. "Mamma, tror du Lundström är här idag?"
Sen skulle vi gå på Ica och åka bil, vara i lekhuset och åka rutschkana.
Sedan skulle vi gå på leksaksaffären och titta och till sist skulle vi på
biblioteket och kolla på trätåget. Japp, så har våran dag sett ut...
Man ska inte ha bråttomt om vi säger så.

I kväll har jag jobbat och det gick ju det också!
Jag hoppas på bra väder i morgon, då ska jag försöka pallra
mig upp 05.30 innan jobbet och gå en prommis.

Nu blir det snarra och popcorn framför en film, eller
en halv (om ens det) om bara Vincent behagar somna snart!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0