Fylld myskvot.

Tröja från Pop, Shorts från Lindex och skor från Viking.


Denna helg har spenderats med arbetshandskarna på. Vi har städat bort allt skrot från
framsidan av tomten då det i dag varit en grävmaskin här för att fylla igen mot garaget.
Riktigt härligt tycker vi, riktigt ointressant tycker ni så nog pratat om det.
Nu i veckan har jag min långvecka på jobbet, 7 dagar av 8. Inte bra tycker jag.
Jag har fyllt upp myskvoten med Noel hela den här helgen som kompensation för det jag
kommer missa nu i veckan. Vi (och J såklart) har varit på skogspromenader, lekt i lekparken,
njutit av glass i solskenet, cyklat, varit med vänner och varit och släppt hundarna vilket är
hans nya favoritsysselsättning.

Jag fick en förfrågan om jag inte kunde börja skriva vars kläderna som Noel har på sig kommer från så, nu är det gjort!

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: clara

Va kul att du var med och gissade på min blogg! Och tack för komplimangen!

Va fin tröjan är.

/clara

2010-05-25 @ 10:51:06
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0