Ett besök i stugan!

I lördags for vi ut till stugan för att hinna träffa kusinerna från Göteborg som på söndagen skulle åka
hemåt igen! Vi hade en hemskt trevlig kväll med god mat, trevligt sällskap och en massa barnbus!
Jag trädde smultron på ett strå åt Noel och efter det var han fast! Jag tror han plockade slut på alla
smultron som fanns, mogna som omogna! Jordgubbar stod även det på menyn och en stund senare
tog han följe på min kusin och gick ut och plockade blåbär, middagen sen var inte så intressant!
I morgon kommer Lisas, Cajsas och Linas hit och äter middag och myser, vilket ska bli trevligt som
alltid! Måste bara sätta mig och söka lite recept!
Annars till helgen händer inte värst mycket utan vi jobbar på här hemma och sedan helgen efter det
tar vi en helgs semester och åker en sväng söderut (Ulvön?) med Lisa, Andreas och Elmer!
Väst mycke annat har jag tyvärr inte att förtälja för jag antar att det inte låter så intressant med varken hur man anlägger en gräsmatta eller hur man installerar en garagareport? Nä, precis så jag ger mig där!
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Åh avis man blir! Vill också ha en fin stuga! Vart ligger stugan? Kramis

2010-08-02 @ 07:51:34
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0