Poolhäng hos Theo!


Theo var såklart också med och bada men då jag inte vet om Cajsa vill att jag lägger ut bilder på honom så
skippar vi det!


Ja, för någon vecka sedan var vi hos Theo på badkalas, mycket uppskattat av barnen kan jag säga och som vi skrattade! Dom hoppade och for som sälar över poolkanten, härmade varann, skrattade så dom nästan kiknade och badade tills läpparna blev blå!
Så otroligt mycket utbyte dom börjar ha av varann nu när dom blivit större!

Annars då? Inte så mycket att förtälja. Vi jobbar på med gräsmattan som för övrigt nu är sådd, garaget och nu har vi även kommit på att vi ska försöka ha Noels rum klart tills han fyller år i slutet av aug. Vi får väl se hur det går!
Det finns säkert en hel del mer att berätta men inte som jag ids nu iaf, känns som hjärnan redan sover.

I morgon ska vi + systerdotter en sväng på Lycksele djurpark och på vägen hem blir det en sväng förbi Syster och Johnny också, blir nog en trevlig dag.

Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tackar =) Lite annorlunda att vara gravid den här ggn, tiden går mkt fortare, vilket är skönt!



Fina bilder tar du som vanligt :)



Allt bra med er annars?

Kram

2010-07-24 @ 08:05:10
URL: http://www.bebisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0