Shopping.

I dag har vi varit en sväng in på stan och handlat en del nödvändiga grejjer såsom allt från hund och kattmat till bilbarnstol.

Här kommer lite bilder!

6 st nya blommor och krukor till köket. Det är inte några vackra växter med vackra blommor utan bara något grönt spret, annat är jag inte kapabel till att ta hand om.


Regnställ till Noel. Är det någon som har detta regnställ som vet om dom är stora  strl? Det sägs att dom ska vara det så jag köpte strl 80 som alltså bör vara som en 86 så att han ska kunna ha det till hösten. Nu har han nyss börjat använda 24, tror ni då att denna strl funkar? Strl 90 var nämligen slut så då är det att gå på en 100 isof?


Bilstolen.


Hej och hå.

Kommentarer
Postat av: Marie

Precis, gröna växter är det jag ska inhandla med! Men jag tycker det är fint, stilrent. :)

Regnstället kan jag ej hjälpa dig med dock. :)

Kram

2009-03-25 @ 23:08:32
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Louise

Men va fasen.. den där färgen fanns då inte här! Vilken tur att ni kunde fynda iaf :)



Förresten har du något bra tips till oss, vad som kan vara bra att ta med till lillan på "fjällentrippen"? (mohaha!)

2009-03-26 @ 07:35:57
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Emma

Gick inte att kommentera ditt senaste inlägg. Tänkte bara skratta lite år Den rätte för Rosing. Du måste mena i rent underhållningsvärde, inte seriöst =)

2009-03-26 @ 09:03:42
URL: http://enligtemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0