Valborg!

Ja, det ska tydligen vara i dag. Jag förstår inte vars tiden tar vägen, det känns som att allt bara rusar förbi i 200 knyck. Noel blev 8 månader i går och det känns som det var 10 dagar sedan man låg där på förlossningen och fick träffa underverket för första gången. Samtidigt som det känns som att han alltid varit med, underligt det där! Om 4 månader ska jag börja jobba igen efter att ha varit ledig i 16 månader och det känns mer än lovligt drygt kan jag tala om. Samtidigt som det säkert kommer kännas skönt med en vardag igen!

Jaja, nog om detta! I kväll kommer VIckan, Lundström och lilla Thea hit på middag, det ska bli trevligt! Vi ska väl se om vi hitta någon majbrasa att besöka också. Vi har tydligen en här, bara en grisblink bort men, det var IOGT-NTO som anordnade den och det kändes inte riktigt som våran melodi!

I morgon vart vi och resten av släkten bjuden på middag ute i Sofiero (Johans farmor och farfar), det blir härligt!

Nä, nu ska jag ta och baka en citronpaj så vi har någon efterrätt i kväll!

Ha en trevlig valborg!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, ha, ha, känns det fruktansvärt drygt att börja jobba igen, så vet iaf. jag nån som gärna skulle vilja fortsätta på ditt vik! ;)

2009-05-01 @ 01:55:54
Postat av: Lina

Jag känner igen mig helt och hållet i det du skriver om tiden! Det känns som om det var nyss man var gravid och ändå känns det som om dom alltid har funnits, konstigt, konstigt. Här hade vi också en brasa ett grisblink bort och ett tag vart det riktigt spännande men det gick vägen som tur var. Men jag bestämde iaf att det får bli en betydligt mindre brasa nästa år så man kan stå och njuta och slippa känna paniken halva tiden...



Kramar

2009-05-01 @ 10:22:44
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Mmm å gott var det också! Tack tack!

2009-05-01 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0