Noel på Noaks ark.

Jaa, man skulle nästan kunna tro att han är på zoo men, icket. Han är väldigt förtjust i djur, katten för han har så mjuk, hårig och greppvänlig svans och hundarna för dom är så snälla med honom (i gengäld kastar han ner en halv portion mat till dom varje gång han äter) och ligger alldeles stilla när han vill klappa och kramas.





Uppdatering hissgardin: En är nästan klar, nu är det bara tre och en halv kvar. Jag tror att dom blir ganska bra men, egentligen ska jag inte uttala mig om det troliga resultatet redan för bäst vad det är så blir nästa gardin 10 cm kortare än den första och då kan den få va hur jävla fin den vill.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad mysigt det ser ut. Fina barna, allihop!



Nästa helg åker jag ner till Henrik Härling och hämtar en valppojke! Du kan se bild på honom i min blogg!



Ha det gott och krama alla!

2009-04-07 @ 17:42:51
URL: http://whippeternal.blogspot.com/
Postat av: ~~M A R I E~~

Vilka söta bilder! :)

2009-04-07 @ 21:23:20
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0