Badrumsinredning och färgfunderationer.

I gårkväll var vi ut på en promenad och sedan satt jag och försökte komma fram till hur badrummet uppe ska se ut medan Noel låg brevid och slumrade och ännu återstår några oklarheter!


Jag har inte riktigt bestämt mig för vad som snyggast av detta:
Badrumsmöbeln kommer att vara vit högblank och ovanpå kommer det ligga en ekskiva. Det ska vara dubbla handfat men, vilka?

Det blir nog den fösta, snygg och praktisk men, den andra då? Ja, snygg men opraktisk.


Och tvättställsblandare då? Den första är riktigt rolig design men, de andra två är mer stilrena.



Det blir denna dusch och toalett.


Men vilken duschblandare och duschset?

eller

eller något så enkelt som


Så shoot, säg vad ni skulle ha valt!


Nää, hus & hem har kommit så nu ska vi lägga oss och läsa en stund! Förresten, jag satt och funderade på vilka färger sovrummet ska gå i. Vitt, grått och ljusrosa eller vitt, grått och vinrött/plommon, vad tror ni?

Ha det gott.



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skulle ha valt handfat nr 1, håller nog bäst i längden. Blandare 2 och duschblandaren med orange bakgrund. När det kommer till sovrummet så är det ju alltid snyggt med rosa (skulle dock aldrig få igenom det här hemma) men plommon e ju snyggn nu på hösten och vintern hmmm så där är det oavgjort :-)



Förväntar mig nu en inbjudan till inflyttningsfesten efter dessa expertråd ;-)

2008-10-09 @ 18:30:25
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Handfat 1, blandare 2 och duschset nr.2.

Hafa, FMM, Hafa va??? ;-)

2008-10-09 @ 21:14:11
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Lina israelsson

Handfat 1, håller inte med alla andra utan säger blandare nr 3 bara för att den hade typ samma form som handfat 1. Duschblandare 2 och sist men inte minst, ljusrosa! :)

2008-10-09 @ 23:27:08
Postat av: Lina

Vitt grått och vinrött, och du kan även blanda in rosa i det! Blir väldigt snyggt! Vi valde en blandare likt den bilden som är över " något så enkelt som" Hängande blomman som jag kallar den! Vi köpte våran på Bauhaus heter det så? Den funkar kanon och är riktigt läcker! Skönt att få vattnet rinnande pecis uppifrån och inte lite sådär på disan! ja du fattar! ;) Om du kan välj ett STORT handfat (så kan du bada den lille och tvätta upp många bajskläder!



Tack för mig !



/ L

2008-10-10 @ 12:43:31
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaadu, vilka problem du har!;) Omöjligt att välja då allt var galet snyggt!



(Och din lilla gosse är ju inte fy skam han heller) ;)

2008-10-10 @ 16:49:32
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Ramlade in på din blogg här och råkade se några handfat som du väljer mellan. Jag har själv modell nr 1 i båda mina badrum. Min handfat är dock något bredare. Supersnyggt men opraktiskt då vattnet gärna stänker upp på magen på den som skall tvätta sig. Något att tänka på kanske. Lycka till med valet!

2008-10-24 @ 23:45:01
URL: http://moder-ord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0