BM som skapar oro!

Jaa, på mitt senaste BM-besök i måndags så hade hon svårt med att hitta hjärtljuden men när
hon tillslut fick fram något var den högsta registreringen 117. Innan jag gick därifrån så låg det
på 122 vilket även det, i mitt tycke känns lågt då han legat kring 140-150 varje gång. Hon sa
att han kanske sover men jag kände ju att han låg och bökade på medan jag var där så det
stillade inte direkt min oro. Även det här med fosterläget kändes ju minst sagt osäkert då hon
trodde att nog låg neråt men isof fortfarande var rörlig!

Hur som helst så ringde jag i går på specen för att höra vad dom sa och dom tyckte jag skulle
komma in på en check, mest för att slippa känna mig orolig så vi for dit igår em och fick en riktig
mysfarbror som tittade och allt såg enligt hans ord perfekt ut. Hjärtljuden låg som det i vanliga
fall brukar, killen ligger nedåt men är ännu rörlig och i går beräknades han väga 3327 gram. Vid
40 fullgångna veckor ca 3700 gram och vid 41+2 som jag fick Noel i så beräknades han väga
4000 gr, alltså verkar det vara ganska samma strl på killarna då Noel vägde 4050 gr.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas allt går bra!

tror att våra sambos är BB kompisar. de låg tydligen på BB samtidigt :)

2011-03-03 @ 09:37:00
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Caroline

Usch vad jobbigt när man blir sådär orolig, vet precis vad du menar =) Hade oxå en såndär omgång på slutet när hjärtljuden va låga & hon hade nästan tänkt skicka in mej på spec, man får ju hjärtat i halsgropen!

Hoppas det går bra =)

2011-03-03 @ 12:11:33
URL: http://linusidah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0