Myshelg och helomvändning!

En liten bild på en av pajerna från helgens middag med gänget!

Helgen som gått har varit riktigt mysig! I fredags var det vår tur att hålla i middagen
med gänget då vi rullar runt på alla 4 par och här vankades det pajbuffé! Det är så
otroligt smidigt då vi alltid gör så att de som håller i middagen står för varmrätt och
dryck och sedan tar de andra tre varsin grej av förrätt, efterrätt och snacks!
De blir inte så övermäktigt för de man ska vara hos och då blir det så att man styr
upp det oftare också!

I lördags pysslade vi på här hemma. Johan målade och jag bakade semlor medan Noel
var med farmor och farfar på skotervisning och rally! När vi sedan hämtade honom blev
vi bjudna på middag och sedan tryckte vi några nybakta semlor till efterrätt!

På söndag hade vi besök av min kusin med familj vilket var mycket trevligt med fika och
surr och på em. var släkten bjudna av Johans farmor och farfar på restaurang då S fyllde år!

I dag har vi haft en mysdag, jag och Noel! Vi har ätit frukost framför barnTV, pusslat och
pysslat, gräddat våfflor till lunch, varit ute och spelat bandy och åkt bob, byggt med
klossar och lego och bara haft det skönt! En så gott som konfliktfri dag så mitt uppe i
trotsen var verkligen välbehövligt för att ladda battrerierna!

Älskade barn! ♥

Jag har de senaste 10 dagarna börjat fundera över ifall lillebror tagit sitt förnuft till fånga
och vänt på sig då jag nu tycker mig känna en rumpa under vänster revben och mycket
riktigt så ligger han nu med huvudet nedåt enligt dagens BM-besök. Jag hoppas han ska
stanna där så jag inte behöver oroa mig över något vändningsförsök!

I morgon ska vi på möte med försäkringskassan då dom än en gång klantat sig.
Dom har beräknat min SGI på en lägre tjänstgöringsgrad än vad jag har och säger
såklart nu att det inte går göra något åt men, vi får väl se. Jag har inte alltför
höga förhoppningar. Det ska man inte ha, i synnerhet inte med försäkringskassan.

Kommentarer
Postat av: Erica

Inte bara Isak som är i den roliga "testa gränser"-åldern alltså. Måtte den gå över snart! Tur de är söta däremellan!

2011-01-31 @ 23:40:22
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0