Inköpt och BM-besök.

Bebisens vagga och mobil.


På det senaste BM-besöket jag var på förra veckan så såg det som
tidigare bara bra ut. Däremot är jag så nojjig om han verkligen ligger rätt.
Nog för att det känns som så men varje gång jag frågat BM om hon kan
känna efter så känns det mest som att hon bara känner lite lätt och sedan
bara viftar bort det och säger att det tar vi sen! Herregud, det är så länge
kvar innan dom lägger sig till rätta! Nu sist sa hon också att hon tyckte han
låg rätt men att var vi osäker nästa gång så skulle hon isof skicka oss på
ett ultraljud men hallå? V 39? Vad går då göra åt saken liksom?
Väderna såg iaf bra ut:
HB: 125
Blodsocker: 6,1
Blodtryck: 110/70
Bebis hjärtljud låg på 136
SF-mått: 37 cm
Läge: Huvudet neråt men ruckbar

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tror inte att du kommer att ångra dig :)



Har vågat börja än... har en symaskin som har varit emot mig från första början så funderar på att låna mammas när jag åker hem.

2011-02-24 @ 17:52:59
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är det inte länge kvar, spännande värre! Undra om det är en kopia av storebror ;) Om huvudet ligger neråt är det ju ingen fara, än om det är ruckbart, Leia va ruckbar tills ja skulle föda, men hon låg ju neråt :) Iof fick ja ju 11dagar innan också men hon hann ändå suga fast skallen :P Kram på däää!

2011-02-25 @ 07:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0